Sziasztok.

Szeintem most hétvégére nem folytatok semmit mert orrbaszájba mászkálnom kell
ez sajnos ezzel jár... bocsi. További Jó Hévégét (TJH)! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cs2d.blog.hu/api/trackback/id/tr52375446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bozooky 2011.02.28. 07:17:29

hogy lehet le tolteni a pályát/kat??

puffajka010 2011.02.28. 07:58:18

Hy, ha még él az oldal, akkor szeretnék segítséget kérni!
Egy admin miket tud csinálni, és hogyan?
Láttam már idegen nyelvű adminokat akik maguknak minden félét megteremtettek :D
Segítsetek!

roliko 2011.04.01. 22:40:15

Szeva. Kéne egy kis help. Csináltam egy szervert de nem tudok admin lenni.
Jah és dedicated server-t csináltam. Voltak fent csalók de nem tudtam kick-elni és banolni. Ezért kéne valami tanács vagy program.
süti beállítások módosítása